piątek, 10 kwietnia 2015

O mnie #4


Witam wszystkich :) 
Przygotowałam dla Was kilka istotnych faktów o mnie, a mianowicie:
1. Jestem uzależniona od.. HERBATY! Tak, uwielbiam ją. Siedząc cały dzień w domu, mogę wypić jej naprawdę dużą ilość.. Najważniejsze, żeby była gorąca ( coś pomiędzy bardzo ciepłą, a wrzątkiem). Ostatnio znowu polubiłam zwykłą z cytryną i cukrem <3 poza tym uwielbiam herbatę zieloną, ogólnie jakieś ziołowe-mięta itp. zaczęłam też pić pokrzywę (zobaczymy, czy podziała na włosy) i od czasu do czasu owocowe. 
2. Potrawy które jem, powinny być bardzo dobrze doprawione (chociaż nie powinnam takich jeść), a co za tym idzie? Uwielbiam dania pikantne, dlatego wszędzie gdzie mogę dodaję chili :D Jest to chyba moje kolejne uzależnienie. 
3. Lubię dzieci. Tak, może i lubię, ale raczej z daleka :D Są śmieszne i słodkie, ale jak przychodzi co do czego to nie wiem jak się zachować.. nie wiem co powiedzieć i jest tak "sztywno", ale to też zależy od dziecka i jego wieku, bo gdy same do mnie zagadują, jest super, inaczej nie potrafię się odnaleźć w sytuacji. Mam nadzieję, że to się z czasem zmieni :) 
4. Stresuję się wszystkim i bardzo szybko się denerwuję. Nawet jak nie mam w zasadzie czym, ciągle nad tym pracuje, ale chyba mi to nie wychodzi.. 
5. Jak większość dziewczyn i kobiet, nie mam się w co ubrać.. Nie mam też miejsca w szafie :D Za każdym razem mówię sobie, że na następnych zakupach będę oglądała się za ubraniami bardziej eleganckimi, kobiecymi, może tym razem w innych kolorach, ale oczywiście co? Ciągle patrzę na takie same rzeczy i to chyba dlatego nie mam później co założyć.. 
Wieczorem jeszcze dodam notkę z filmami :) Komentujcie, obserwujcie, wpadajcie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)
* Za każdy komentarz się odwdzięczam
* Zazwyczaj za obserwacje też
Dlatego zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę, skomentuję, a jak mi się spodoba to zaobserwuję :))