wtorek, 21 kwietnia 2015

Co warto obejrzeć? #7

Witam wszystkich :) Dzisiaj w końcu filmy, wybrałam dwa o różnej tematyce :) 

Nr 1 - Dary Anioła:Miasto Kości - pierwsza część tej serii, jak wiecie (albo i nie, bo jesteście tu po raz pierwszy) jestem w trakcie czytania tej książki. Książka średnia, ale film według mnie bardzo fajny :) Z niecierpliwością czekam na drugą część, chociaż podobno pierwsza nie odniosła zamierzonego sukcesu (nie mam pojęcia czemu) i narazie druga się nie pojawi, chociaż krążą też pogłoski, że pojawi się w formie serialu.. no zobaczymy :) Zapraszam Was do obejrzenia. Ogólnie film o nastolatce, która odkrywa, że należy do kasty Nocnych Łowców - pół aniołów, którzy są wrogami demonów (tak, brzmi dość dziwnie i dziecinnie, ale film jest dobry :D). Clary (główna bohaterka) pomaga im, by odnaleźć swoją matkę, która zaginęła w tajemniczych okolicznościach. Okazuje się, że ma niezwykły dar, a resztę zobaczcie sami :)





Nr 2 - Nietykalni - przyjemna komedia, momentami wzruszająca. Opowieść o mężczyźnie na wózku inwalidzkim, który szuka nowej "opiekunki". Przychodzi młody chłopak, z biednej rodziny, tylko po to, żeby dostać pieczątkę, a później zasiłek. Zostaje jednak na dłużej. Rodzi się między nimi niesamowita przyjaźń. Są z innych światów, ale przecież przeciwieństwa się przyciągają. Zapraszam na świetną dawkę dobrego humoru :) Jedyne co mnie odrzucało to język francuski, niby uczyłam się go 9 lat, ogólnie lubię sobie posłuchać jak ktoś w tym języku rozmawia, piosenki francuskie też są ok, ale jakoś francuskie filmy mi nie podchodzą. Ten jest mimo wszystko wyjątkiem! :)








6 komentarzy:

  1. Pierwszy film oglądałam i nie zrobił na mnie wrażenia - nie pamiętam w zasadzie nawet jak się skończył. Jedyne, co zapadło mi w pamięci to to, że Clary rysowała namiętnie jakiś symbol. Może to dlatego, że nie czytałam książki. Drugi film, hm... Jest świetny :D Francuskie filmy mają w sobie coś specyficznego, do czego trzeba mieć albo zdolności kombinowania z faktami, albo dość niszowe poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i tak, ale przecież każdy ma inny gust :)
      a co francuskich filmów - zgadzam się, dlatego albo się podobają albo odrzucają

      Usuń
  2. Cała seria Dary anioła oraz Diabelskie maszyny (chyba tak się nazywała) tej samej autorki są całkiem fajnymi książkami. Czytałam każdą część i uważam, że książka jest o niebo lepsza od Filmu, ale to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę dokończyć pierwszą część Darów, a później zacząć kolejną, żeby dokładnie porównać :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)
* Za każdy komentarz się odwdzięczam
* Zazwyczaj za obserwacje też
Dlatego zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę, skomentuję, a jak mi się spodoba to zaobserwuję :))