wtorek, 24 marca 2015

Co warto przeczytać? #1




Nie zawsze mam czas na czytanie książek, szkoła, zadania domowe, inne obowiązki. Zazwyczaj robię to w wolnym czasie, weekendy, ferie, wakacje, ewentualnie wieczorem, gdy mam luźniejszy tydzień w szkole. Lubię czytać, ale tylko to, co sama sobie wybiorę, czy dostanę, nie lubię jak ktoś mi coś narzuca i dlatego, nawet gdy mam wielką chęć, ciężko mi się zabrać za przeczytanie lektury.
A więc:
Serią, która absolutnie mnie zachwyciła był oczywiście "Harry Potter", mimo tego, że sięgnęłam po nią dopiero niedawno.. Nie sądziłam, że spodoba mi się bardziej niż film, no ale to właśnie zrobiła. Czytałam ją naprawdę wszędzie i szczerze się od niej uzależniłam. Jeżeli jeszcze nie przeczytaliście-naprawdę polecam, nic więcej chyba pisać nie muszę, każdy wie o co chodzi :).
Na początku gimnazjum przeczytałam, poleconą przez moją siostrę "Klasę pani Czajki" - książka typowo dla młodzieży, również mnie wciągnęła i bardzo mi się spodobała. Typowe problemy, rozmowy, trudności, z którymi większość z nas się spotkała. "LOteria" ( kolejna część ) również jest godna polecenia, jest to kontynuacja przygód przyjaciół z gimnazjum, którzy trafiają do liceum i tu również spotykają się z różnymi problemami.
Obecnie kończę czytać tom 1 Darów Anioła - "Miasto kości" i mimo tego, że średnio mi się podoba ( czego nie mogę powiedzieć o filmie, bo jest świetny) na pewno z chęcią sięgnę po kolejną część, którą i tak mam już na półce.
Na święta dostałam także "Zniszcz ten dziennik", nie ma tam może za dużo do czytania, ale z pewnością pomoże Wam poprawić waszą kreatywność. Ja już długo się za nią zabieram, ale kto wie może niedługo mnie wena najdzie :D
Jutro idę na praktyki w ramach Dnia Przedsiębiorczości, wybrałam sobie bibliotekę miejską i może wynajdę dla siebie coś ciekawego, jak będę miała chwilę.
Kończę na dziś, wklejam kilka zdjęć powyższych książek i za jakiś czas pojawi się kolejny post z książkami, które kiedyś przeczytałam :)
Mam nadzieję, że czyta się dobrze, jak kiedyś ten blog się rozwinie i naprawdę będziecie czytać moje wypociny, śmiało piszcie co mam zmieniać. Tymczasem do kolejnego :))



4 komentarze:

  1. Witam Cie Klaudyno :)
    Mam nadzieje, że w tym cudownym świecie blogów ci sie spodoba :)
    Podoba mi sie to jak piszesz. Notka mnie zaciekawiła i na pewno przeczytam "Miasto popiołów" . Trzymaj tak dalej. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo! :)
    bardzo mi miło :)
    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że cię polubię :) Też uwielbiam "Harry'ego Pottera" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)
* Za każdy komentarz się odwdzięczam
* Zazwyczaj za obserwacje też
Dlatego zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę, skomentuję, a jak mi się spodoba to zaobserwuję :))