sobota, 17 października 2015

Angielski dla dzieci :)


Witam wszystkich w deszczową (przynajmniej u mnie) sobotę. W ostatnim czasie miałam okazję przeczytać jedno z opowiadań dla dzieci do nauki języka angielskiego (bo takie sobie wybrałam), dostępny jest także język niemiecki, a niedługo również francuski. Chciałabym Wam napisać o tym kilka słów, zapraszam :). 

Wiem, że jest tutaj kilka mam, a większość z Was ma także młodsze rodzeństwo, czy kogoś młodszego w rodzinie. Nie wiem, czy uważacie tak jak ja, ale moim zdaniem warto uczyć maluchów języków obcych. Strasznie żałuję, że moi rodzice o to nie zadbali. W późniejszym wieku ciężej wszystko wchodzi do głowy i teraz mam kłopot m.in. z wyjazdem za granicę. Dobrze jest, jeżeli przyzwyczajamy się do czegoś od pierwszych lat życia. Później wakacje, czy praca poza granicami naszego kraju nie będą stanowiły żadnego problemu. Polecam Wam serię opowiadań o Farminkowie.

Farminkowo-cudowna, barwna kraina, która zainteresuje niejedno dziecko, jej mieszkańcy miewają różne przygody. Każda z opowieści jest inna, więc z pewnością nie będziecie się nudzić. Świetnie napisana, nie myślcie, że nie poradzicie sobie z jej tłumaczeniem, a dziecko nic nie zrozumie, ponieważ język obcy stanowi tylko fragmenty. Może być to kawałek piosenki, czy dialog, jednak nawet w dialogu wszystko jest świetnie wytłumaczone. W skrócie - bawi i uczy :). Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wkleić link do strony, gdzie macie dokładniejszy opis i nawet fragment opowiadania. Serdecznie zapraszam. ---> FARMINKOWO <---


36 komentarzy:

  1. |Mój synek lubi uczyć się angielskiego i taka książeczka jest jak najbardziej dla niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jakbym miał dziecko, to czytałbym mu. Ogólnie mam podobny pogląd jak Ty, uważam, że dzieci powinny od najmłodszych lat uczyć się języków obcych, bo potem jest tylko gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie wychowamy kiedyś wielojęzyczne dzieci :D

      Usuń
  3. Moja siostra czyta to swojemu synowi :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam kochana i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite jak małe dzieci wchłaniają język obcy.Jest to świetny moment aby przekazywać im taką wiedzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak najlepiej jest się uczyć od dziecka :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo mam teraz problem z językiem!
    Zaproponuje książeczkę cioci :)
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za!!! Male dzieci o 100% szybciej przyswajaja wiedzę, tak sama jak sluchaja i ucza sie mowi,wypowiadac pierwsze slowa... przychodzi to znacznie szybciej...uwazam ze male dzieci powinny byc uczone jednoczesnie w dwoch jezykach lub majac np 3/4 latka powoli wprowadzane juz w angielski! naprawde to sie przyda!

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie całe szczęście nie było deszczu. Takie książeczki to dobre rozwiązanie. Dzieci uczą się najszybciej, więc może faktycznie lepiej zacząć wcześniej, ale przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :))
      zazdroszczę.. chociaż teraz u mnie na szczęście też nie pada..

      Usuń
  9. Fakt, że czytając dzieci uczą się szybciej.

    Zapraszam na bloga, dopiero zaczynam: http://superfashi0n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam dzieci (bo sama jestem dzieckiem), a na książki tego typu jestem już za duża.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam młodszą siostrę ale ta chodzi już do gimnazjum.
    Uważam że nauka angielskiego jest ważna już w najmłodszych latach bo zdarza się że ten język może okazać się w przyszłości ważny.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie jestem z moim maluszkiem w Niemczech ale jeszcze za wcześnie na naukę języków, dopiero próbuje mówić pierwsze słowa typu mama, papa i baba :P :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już będę miała dzieci... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla dzieci książka jest świetna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez tak uważam. Powinniśmy się uczyć języków od najmłodszych lat. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)
* Za każdy komentarz się odwdzięczam
* Zazwyczaj za obserwacje też
Dlatego zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę, skomentuję, a jak mi się spodoba to zaobserwuję :))